اس اس ال OV SSL چیست ؟

اس اس ال OV SSL چیست ؟

اس اس ال OV یا  Organization validation SSL Certificate یک گواهینامه امنیتی در سطح بالا مختص شرکت های دولتی ارگان ها یا شرکت هایی که قصد دارند جلوگیری از هر گونه سو استفاده از نام خود در فضا وب را بگیرند . 

 

این اس اس ال به نحوه ارائه می شود که درخواست دهنده باید مدارکی دال بر درخواست رسمی سازمان یا شرکت خود را داشته باشد همچنین فقط یک برای برای یک دامنه صادر شده و امکان صدور برای زیردامنه ها نیست . 

 

آیا اس اس ال  OV به امنیت وب سایت شرکت ما کمک خواهد کرد ؟ 

به طور مستقیم خیر همان طور قبلا توضیح داده شده ( نحوه حفظ امنیت وب سایت ها با اس اس ال ) این نوع گواهی به این دلیل که تنها یک بار و بر روی یک دامنه به اسم هر شرکت صادر میگردد برای بازدیدکننده این اطمینان را خواهد داشت که به وب سایت اصلی شرکت مراجعه کرده و از شرکت را از وجود وب سایت های تقلبی در امان نگاه می دارد .

 

چه مدارکی برای دریافت گواهینامه اس اس ال OV نیاز است ؟

مدارک لازم جهت دریافت این گواهی به شرح زیر است:

-اسکن ترجمه رسمی روزنامه تاسیس شرکت با مهر وزارت امورخارجه که بیشتر از 6 ماه از اعتبار آن نگذشته باشد

-اسکن پاسپورت فرد اقدام کننده در آن شرکت

-اسکن نامه معرفی نامه از طرف شرکت بزبان انگلیسی

 

آیا دریافت اس اس ال OV آنی است ؟

خیر این اس اس ال نیاز به تایید مدارک و اعتبار سنجی دارد و برای دریافت آن حد اقل ۳ روز زمان نیاز است 

 

اس اس های  OV در صورت خرید چند ساله نیاز به تمدید هر ساله دارند ؟

بله ٫ در اصل برای حفظ امنیت وب سایت ها و مشتریان آنها تمامی گواهینامه های امنیتی  باید سالانه در زمان تمدید مجدد مدارک به روز و درخواست از داخال ایمیل های دامنه و یا سندی که مشخص کند دسترسی شما به دامنه هنوز پاربرجا است را نیازمند است . اگر شما اس اس ال را ۵ ساله خریداری کرده باشید در هنگام  تمدید تنها از پرداخت هزینه معاف هستید و نیازمند آنید که مدارک یا هر آنچه که بار اول تمدید در زمان خرید اس اس ال ارسال کرده بوید را در صورت عدم  داشتن اعبتار تاریخی مجدد ارسال و حتما تایید های اولیه که برای گواهی های DV انجام می شود را انجام دهید .