تاثیر اس اس اس ال بر سئو

تاثیر اس اس اس ال بر سئو

اینکه اس اس ال بر سئو سایت تاثیر زیادی دارد را همه میدانند ولی علت این تاثیر چیست ؟

سیاست های گوگل سال های سال است که بر پایه حریم خصوصی کاربران بنا شده است ولی چگونه اس اس ال بر حریم خصوصی تاثیر میگذارد ؟

 

حریم خصوصی کارران اینترنتی و تاثیر پذیری از سئو 

تصور کنید برای کاری به یک فرودگاه رفته اید و منتظر هستید با لپتاپ خود به اینترنت فوردگاه متصل شده شروع به جستجوی در اینترنت میکنید وارد یک سری سایت می شوید هر سایتی که اس اس ال (ssl) نداشته باشد اطلاعاتی در آن سایت رد و بدل میکنید توسط متصدی فرودگاه که اینترنت از آن گریفته اید قابل رویت است .. گوگل از این بابات به سایت هایی که اطلاعات کاربرانشان را حفظ میکنند و در حفظ حریم خصوصی آنها تلاش میکنند امتیاز میدهد  .( برای اطلاعات بیشتر  این مقاله را بخوانید : نحوه شروع کار با سئو  ) 

 

انتخاب نوع اس اس ال و تاثیر آن در سئو سایت 

انیکه اس اس ال DV  با EV یا OV در امتیاز دهی سئو تاثیر دارد ؟ جواب مثبتی دارد در واقع هر چی شما با مدارک معتبر  تری گواهی نامه خود را اخذ کنید گوگل هم به شما امتیاز موثر تری در حفظ حریم شخصی کاربران توسط سایت شما به rank یا همان امتیاز سایت شما می دهد . 

 

آیا اس اس ال های رایگان در کسب امتیاز سئو تاثیر منفی دارد ؟

جواب سوال منفی است در واقع تنها داشتندو نداشت سئو برای شما اثر منفی میگذارد و بهتر است بگویم اثر منفی به تنهایی ندارد در اصل سایت هایی که اس اس ال داشته باشند نزد گوگل rank بالاتری کسب میکنند ولی اس اس ال های رایگان اعتبار های ۳ ماهه دارند شما در صورت فراموشی تمدید آن یا کاهش امتیاز موقت روبرو خواهید شد که کم کم شما را از رقبا عقب خواهند انداخت !