تفاوت های اصلی  گواهینامه های اس اس ال در چیست ؟

تفاوت های اصلی  گواهینامه های اس اس ال در چیست ؟


در اصل ما ۳ دسته اس اس ال مختلف داریم
تایید با ایمیل
تایید حقوقی سطح یک
تایید حقوقی سطح دو


سطوح های مختلف ssl  همگی از امنیت یکسانی برخوردار هستند ولی سطوح مختلف برای سازمان های مختلف سطح امنیت و تایید بالاتری را مطلبند  و از همه مهمتر دسترسی حقوقی به  خرید یک گواهینامه اس اس ال امن را برای شرکت شما به ارمغان می آورد.

اما نوع های دیگری از اس اس ال در بازار وجود دارند که ۲ نوع مهم آن
mulidomain
wildcards 
 است این دو   همان طور که از نامشان پیداست یکی برای دامنه های متنوع و دیگری برای ساب دامین های متنوع کاربرد دارد برای مثال اگر شما ۱۰ دامین دارید میتوانید یک اس اس ال مالتی خریداری کنید و همه آنها را  ایمن کنید.


یا کسانی که  چند ساب دامنه دارند هم می توانند به همین شکل عمل کنند.

نوع دیگر این گواهینامه ها 
Code Signing SSL Certificates
برای برنامه نویسانی که  قصد تبدیل اطلاعات بین سرور و کلاینت های خود در قالب کد  یا برنامه های تحت سیستم عامل و خارج از محیط وب عمل میکنند و نیاز به ایمن سازی کانکشن دارند 
همچنین کسانی که تمایل به برقراری ارتباط امن در بستر proxypass  یا passproxy دارند یا میخواهند سوکت سرور های خود را امن کند تنها گزینه و بهترین گزینه است


و حالت آخر
Email & Document Signing
این حالت به صورت  کاملا حرفه ای تمام ایمیل ها پیوست ها آنها  مخصوصا تمامی فایل   که برای برنامه های ماکروسافت آفیس است به صورت  کاملا استاندارد  کد شده و میتواند از آن ها به صورت امنیت دو طرفه استفاده کرد همیشه ایمیل های امین با پیوست ایمیل ارسال کنید.

از دیگر مزیت های استفاده از امضای امن  ایمیل ها و مدارک پیوست میتوان به عدم اسپم شدن نامه ها اشاره کرد.


کاپیتان اس اس ال در تلاش است همیشه جدید ترین  انواع تکنولوژی در حوزه  اس اس ال را در اختیار  اشخاص و سازمان ها قرار دهد. 

برای هرگونه سوال در مورد خرید و راه اندازه هر یک از گواهی نامه های اس اس ال با ما در تماس باشید.